سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

گزارش از کلاس شیرین تر از عسل(آیه ی "ولا تنازعوا")

1395/8/5 7:07
نویسنده : یکی از ما
2,532 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرامدرس این جلسمون راجع به «دعوا نکردن» بود.

چشمکبچه ها ابتدا یه نمایش عروسکی در همین زمینه دیدند و از بچه ها پرسیده شد که کدامیک از اون ها برادر و خواهر دارند؟ و آیا با اون ها مهربان هستند؟ بدون اجازه به وسایل اون ها دست می زنند؟

چشمکبعد آیه و شعر مدنظر به چهار بخش تقسیم شد و بازی تمرکزی 4 لیوان رو انجام دادیم؛(هر لیوان نماد یک بخش از شعر وآیه می شدند و هر وقت عروسک روی هر کدام از  لیوان ها قرار می گرفت،بچه ها باید همان بخش از شعر و آیه را می خواندند.)

چشمکبعد از بچه ها خواسته شد که لیوان ها را به صورت برج در آورند که ابتکارات اون ها بسیار قابل تامل بود و در حین ساخت برج آیه و شعر مد نظر تکرار می شد.

خندونکبعد بازی،« بستنی بازی » رو انجام دادند توپ های کوچک را داخل لیوان ها قرار دادند و تبدیل به بستنی کردند و حالا در حالی که آیه را تکرار می کردند مدل های مختلف به حمل بستنی ها می پرداختند و مراقب بودندکه بستنی ها روی زمین نریزند. این بازی در افزایش تمرکز،دقت قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

 

تشویقبعد بازی معروف و جذاب حجرالاسود بنیاد سفینه رو داشتیم(توپ ها داخل پارچه و بچه ها در حال چرخیدن،بالا و پایین پریدن و...مراقب هستند توپ ها به خارج از پارچه نیفتند.) هیجان و خنده ی بچه ها دراین بازی وصف ناشدنی است.

فرشتهو اما آیه ی این جلسه:

چشمکبازی ها ی دیگر هم مانند«مثل چی حرکت کن؛کانگورو،خرگوش،مار و...» هم انجام شد.

مربی کلاس:مرثا نورانی

مکان:خانه کودکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد