سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

گلدونه 29 (جشن روز دختر مسجد نیاوران)

1402/2/31 0:57
نویسنده : یکی از ما
225 بازدید
اشتراک گذاری

*بسم الله الرحمن الرحیم* ​​​​​​

سلام و 💯 سلام و احترام فراوان خدمت همه شما دوستان و همراهان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه

موافق باشید شروع کنیم گزارش جشن روز دختر را با هم ببینیم  ❤️🌹

دکور زیبا 👌

بسیار زیبا و عالی🌹

😊😊😊😊😊😊

سلام و احوالپرسی مجری برنامه با بچه‌ها 🌼🌼🌼🌼

دختر گلمون باید با چشم بسته توپ های سفید را از آب خارج می‌کرد

💢داخل حوض(که نماد دریا است) پر از توپ های رنگی بزرگ و توپ های کوچک تخم مرغی است نفر جلویی باید با چشم بسته توپ های تخم مرغی که نماد مروارید هستند رو پیدا کند و به نفر پشت خود بدهد و نفر بعدی به نفر بعدی تا این مروارید ها داخل صدف قرار بگیرند. 
(به مروارید بودن گل دخترها که داخل صدف حجاب قرار می گیرند مجری اشاره می کنه)🌹

هزار ماشاءالله توانست با چشم بسته 11 توپ را از آب خارج کند 👌

نمایش پروانه"🦋 

پروانه"🦋 و گل🌹

هدیه های بچه‌ها

پیکسل

تسبیح 

کش مو 

مجری که دندان درد دارند 😊چسب زخم روش اختراعی مجری برای تسکین درد

(طنز) 

با دندان درد و آه و ناله وارد سالن می‌شوند 😂

🔷در همین هنگام که مجری از دندان درد ناله می‌کند پروانه"🦋 وارد سالن می‌شود که می‌گوید من داخل تار عنکبوت گیر کردم و درخواست کمک می‌کند که باعث می‌شود مجری دندان درد خود را فراموش کند 🌼

مجری به پروانه"🦋 می‌گوید کمکت میکنم تا از تار عنکبوت شبکه های اجتماعی بیرون بیایی و پروانه"🦋 تشکر می‌کند ممنون که کمک کردی

مجری می‌گوید حالا خودت را معرفی میکنی

پروانه"🦋 می‌گوید مرا نمیشناسی؟

مجری می‌گوید خیر

که پروانه"🦋 می‌گوید حق داری چون من تا دیروز یک کرم ابریشم بودم

و اینکه خیلی سختی کشیدم تا پروانه"🦋 شدم 🌸

🌼🌼🌼🌼🌼🌼

پاک، زیبا پروانه ای دختر نازدانه

تو هم می تونی باشی پاک مثل پروانه"🦋 

مجری:خوب به اون همه سختی می ارزید. خوب دیگه من باید برم دندانپزشکی، اینقدر نگران شما شدم که یادم رفت دندون خودم چقدر درد میکنه. 

پروانه: دندانپزشکی همونجایی که یه لوله می کنند تو دهن آدم و با یه وسیله تیز دندونو می‌تراشند، آخرشم یه پنبه می کنند تو دهن و شما آدما میگید:نوبت بعدی ام کی هست؟ (با صدای خاصی که پنبه تو دهان هست باید گفته بشه)

مجری خنده اش میگیره و میگه: آره، چه بامزه تعریف کردی! 

پروانه: خوب، چرا نمی زنید تو دهن دندانپزشک؟؟ 

مجری: ااااا.. چرا انقدر خشن شدی؟ خوب چرا باید این کار را بکنیم، درسته که سختی کشیدیم ولی به نفع خودمونه و به خاطر خودمونه. 👌

پروانه: تا شما میروی دندانپزشکی من هم میرم دنبال یک گل زیبا وقتی اومدی دوباره برمیگردم. 

مجری: قربون دستت میری اون توری رو ببند که پشه و مگس نیاد تو! 

💢پروانه:چشم، ولی ببین، ببین چرا شما و همه ی این گل دخترا یه چیزی سر کردید و لباس پوشیده پوشیدید؟ 💢

مجری:چه سوال خوبی! خیلی از کارها شاید ظاهرش سخت باشه ولی به نفع خودمونه و کلی سود داره درست مثل دندانپزشکی رفتن که بامزه توصیفش کردی درست مثل توری که میزنیم تا مگس و پشه و موجودات موذی وارد نشوند.✳️

تا همه ی بچه ها جمع بشوند، یه مقدار خاله سوده مهربان زحمت کشیدند مولودی خواندند

هرکی دختر داره جاش وسط بهشته🙏🌹

کوچیک و بزرگش فرقی نداره دختر💯💯💯💯

بخش دوم:

✳️✳️✳️✳️✳️✳️
 در حالی که آخر بازی هست پروانه یک گل در دستش گرفته و وارد صحنه می شود گل را روی زمین میگذارد و شروع می‌کند به دورش چرخیدن که مجری متوجه او می شود و می گوید بچه ها پروانه اومده! 
مجری: سلام پروانه جون
پروانه: سلام
مجری: راستی نگفتی چی شد تو تار گیر کردی؟ 
پروانه  شروع به من و من کردن کرد و گفت آخه.... میدونی.... 
که مجری میپره وسط حرفش و میگه: نکنه حواست به خوشگلی هات بود؟ هان؟ 
پروانه :آره... آخه من یه دوستی دارم؛ کرم شب تاب، به من میگه باید من زیبایی هامو همه جا نشون بدم، با همه بگو بخند باشم منم انقدر مشغول ظاهرم شده بودم که گیر کردم توی این تار عنکبوت!! 
تازه یک دوست دیگر هم دارم آفتاب پرست رو میگم اون هرجا میره رنگش رو مثل اونجا میکنه، مثل اونجا میشه. 
مجری:حتی اگه رنگ آنجا قشنگ نباشه؟ پروانه: آره خوب. 
مجری:ولی این که خوب نیست وقتی میدونیم کاری، فکری درسته باید انجامش بدیم حتی اگه جایی باشه که هیچکس این کار را انجام نده و بر عکسش و اینکه بیشتر مراقب  دوستات باش، دوستای خوبی انتخاب نکردی!! 
پروانه: ها؟؟ 
مجری:هم دوست های حقیقی هم دوستای مجازی ات
پروانه:دوستای مجازی؟؟ 
مجری :بله دیگه این پیام رسان های خارجی و شبکه های اجتماعی، شبکه های ماهواره ای؛ من و تو، اینترنشنال، بی بی سی. 
چیه همه اش کلت تو اینستاگرامه نگاه کن همینا بودند که باعث شدن تو تارعنکبوتی گیر کنی.
پروانه :آره، این شبکه ها هم، مثل حرف های کرم شب تاب و آفتاب پرست رو میزدند (پروانه شروع به گریه کردن میکنه) 
مجری: حالا چرا گریه می کنی؟ با گریه کردن که کاری درست نمیشه هر کاری راهی داره صبر کن من الان بهت میگم ما نباید زیبایی هامون رو همه جا و به همه نشون بدیم. 
نباید هر تصویری را ببینیم. 
نباید هر فیلمی را از هر شبکه ای ببینیم و فکر و قلبمون رو درگیرش کنیم. 
ما باید حجاب داشته باشیم، تازه حجاب مدل های مختلفی داره
 پروانه: یعنی چی؟ 
مجری:الان با شعر برات توضیح میدم:
پاک، زیبا پروانه  هر کاری راهی داره
پاک، زیبا پروانه  حجاب چه معنی داره؟
دختر خوب و عاقل  حجاب 6 قسمت داره
یک حجاب ظاهرمون  یعنی همون پوششمون
دوم حجاب چشمه  هر چیزی رو نبینه
سوم حجاب گوشه  هر چیزی رو نشنوه
چهارم حجاب زبان  مراقبت از کلام
پنجم حجاب قلبه   هر چیزی رو راه نده
ششم حجاب ذهنه  مراقبت از فکره
پاک، زیبا پروانه    این معنیه حجابه
تو هم می توانی باشی  پاک، زیبا پروانه
حالا که یاد گرفتی برویم سراغ بازی اش
طناب توسط دو نفر چرخانده می شود و بچه ها از روی آن می پرند و این شعر خوانده می شود

نحوه اجرای بازی🌼

😊😊😊😊😊😊

بخش سوم:
پروانه در حال تند تند حرکت کردنه مجری هم دنبالش میرود تا اینکه با هم برخورد می کنند و به زمین می خورند. 
مجری: هیچ معلوم هست داری چیکار می کنی؟ موبایلم را انداختی زمین ولی خداروشکر چون روکش و کاور داشت، نشکست. 
پروانه: من داشتم جستجو می کردم. 
مجری: جستجو؟! آخه این مدلی جستجو می کنند؟ حالا داشتی چی رو جستجو میکردی؟
 پروانه: این که خدای مهربونی که همه ما را آفریده در مورد حجاب چی گفته؟ 
مجری: آفرین به تو، خدا تو سوره "احزاب" آیه ۵۹ گفته: حجاب داشته باشید ذلک ادنی ان یعرفن" حجاب داشته باشید تا شناخته بشید پروانه: چی شناخته بشم؟
 مجری: بله، زیبایی ظاهری تون رو بپوشون تا شناخته بشی به کمالات و ارزشها و فلا یوذین برای اینکه آزار و اذیت نبینی یعنی همون مگس و پشه ها نیایند سراغت یعنی چه طور برای گوشی موبایل، روکش و کاور میندازی که نشکنه، خش نیفته برای وجود ارزشمند خودت هم حجاب و پوشش داشته باش پروانه: عالی بود عالی👌🙏

آخر نمایش

مجری و پروانه"🦋

بزن قدش 

✳️✳️✳️✳️✳️

آی بازی بازی بازی 

با دوستای همبازی 

زود باش بگو چه بازی 💓

از توی پیله رد شو
محرم نامحرم را بلد شو
بچه‌ها پیله شدند
هرکسی تو پیله گیر می‌کرد ازش سوال می‌کردند
مثلاً مجری میگفت عمو محرمه یا نامحرم؟
شوهر خاله محرمه یا نامحرم
و یه چیز جالب مجری گفت پسر خاله محرمه یا نامحرم که یکی از بچه‌ها گفتند محرم 😊🙈

بچه‌های گروه سرود 

سرود من دختر ایرانم و سرود دختر سرزمین باوریم را اجرا کردند 👌

این گل دخترمون هم دابسمش اجرا کردند

سلام ای دختر موسی بن جعفر

سلام ای دختر زهرا و حیدر

دست رو سینم میزارم به احترامت بانو 🙏

قلب ها به حضرت معصومه سلام الله علیها هدیه شد ❤️💓

 یک کتاب به نام لینا لونا هم معرفی شد در مورد حجاب از خانم کلر ژوبرت✳️

دختر گلامون 🌹

آیه 31 سوره نور در مورد حجاب را گفتند 

بچه‌ها سوره کوثر را قرائت کردند 🙏

🌸عکس دست جمعی 🌸

پذیرایی فوق العاده 👌

گوارای وجودتون 

شیرین کام باشید 🙏

💢💢💢💢

خوشمزه 💯

🌸🌸🌸🌸🌸

با تشکر از همه دوستان عزیز در مسجد نیاوران 

سرکار خانم جبلی

سرکار خانم شیرازیان

سرکار خانم سوده صالحی

سرکار خانم منصوره نحوی

و همه ی دوستانی که زحمت کشیدند و ما اسم شون رو نمی دونیم. 

الحمدلله که خدای مهربون بهمون توفیق داده در شادی اهل بیت سهیم باشیم هر چند کوچک

از همگی قبول باشه

🙏🙏🙏🙏🙏

جشن زیبا 

ایده و اجرا :

مرثانورانی 

ثبت گزارش و عکس :

فاطمه قاسمی 

اجرای نمایش :

محیا سادات حسینی 

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

از تماشای گرمتون صمیمانه سپاسگزارم 

برای دیدن فیلم های این قسمت میتونید به کانال بله بنیاد سفینه سر بزنید 

اگر هم عضو نیستید برامون کامنت بزارید تا شما را عضو کنیم 🙏

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

روز شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402 

29 شوال 1444 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد