سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

قاصدکای خوش خبر

1393/10/2 21:04
نویسنده : یکی از ما
2,159 بازدید
اشتراک گذاری

قاصدک خبر  رسون                       زود باش برو به آسمون

برسون به شیعیان خبر                      دیگه تموم شده صفر

دیگه تموم شد ماه غم                                مبارکه مبارک             

قاصدکا آی بچه ها    از خونه ها بیرون بیاین

سیاهی ها رو واکنین     تموم شده ماه عزا

ماه  امام حسین گذشت      رحلت پیغمبر گذشت

شهادت امامامون    مجتبی و رضا گذشت

اومدن ماه ربیع بر شیعیان مبارک

شاعر :ساجده  طالبی

باز نشر وب سایت: سفینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریده
4 دی 93 9:04
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
دوستي
11 دی 93 11:41
سلام دوست خوبم از وبلاگ مفيدتون متشكرم اين حديث از قول پيامبر در مورد ماه صفر در احاديث شيعه وجود ندارد و بر ما لازم هست كه آن را نشر ندهيم لطفا به اصل روايت در علل الشرايع مراجعه فرماييد با تشكر از زحمات خوب و مفيد شما
یکی از ما
پاسخ
سلام از این همه دقت و نکته سنجی شما دوست عزیز بسیار سپاسگزاریم من بعد از نظر شما تحقیق کردم و اصل روایت را پیدا کردم و خواندم اما من پارسال این شعر را سروده بودم و دقیقا به خاطر دارم که پارسال شب اول ربیع الأول این روایتی که هرکس خبر اتمام ماه صفر را به من برساند به او بشارت بهشت می دهم را از پیغمبر قبل از اخبار ساعت ۱۰شب شبکه سه در تلویزیون پخش کرد و من به استناد و یقین به اون این شعر رو گفتم به هر حال ممنون من شعر رو اصلاح کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد