سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

سردار کوچک سپاهم یا حسین (عليه السلام) 125 (مراسم سلام بر حسین)

1402/6/19 17:15
نویسنده : یکی از ما
76 بازدید
اشتراک گذاری

"به نام خدا"

یه خونه ی بی نظیر و متفاوت 

درود بر این مادر و پدر خلاق

🤗شروع با یه رنگ آمیزی جذاب دیواری:

😍نمایش "جابر بن عبدالله انصاری" اولین زائر اربعين حسینی:

🤔میشه خودتون رو معرفی کنید:

جابر:من جابر هستم دوست قدیمی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)

ایشون فرمودند بعد از خودشون باید به حرف های امام علی علیه السلام و فرزندانشون گوش کنیم به خاطر همین من عاشق امام علی، امام حسن و امام حسین علیه السلام هستم. 

اما.... اما.... متاسفانه نتوانستم در روز عاشورا به خاطر دوری راه پیش امام حسین عزیزم باشم.

حالا که خبر شهادت امام حسین علیه السلام و ماجرای عاشورا رو شنیدم و چهل روز می گذره، با پای پیاده به زیارت امام عزیزم می رم.

(سوال مجری از آقای جابر:) ببخشید آقای جابر چرا با ماشین... نه نه، با شتر یا اسب این مسیر رو نمی روید؟

جابر:چون امام حسین علیه السلام برای من خیلی عزیز هستند و می خوام بهشون احترام زیادی بذارم، با پای پیاده می روم و حاضرم هر سختی رو تو این مسیر به جون و دل بخرم. 

من دیگه دیرم شده و باید برم.. 

حافظه بازی🌺

🙏پخش آب متبرک با مشک

🙏سلام پایانی:

بچه ها از قلب شون کبوتر رو پر می دهند

سلام بر حسین و

با چشم های تر می دهند

کبوترها می شینند

رو گنبد ستاره

هر کی میره کربلا

عطر تو رو میاره

🌹با تشکر از خانم فتحی عزیز

دوشنبه 13 شهریور 1402 

😊بچه ها بازی مشک،سربند، خیمه رو هم خیلی دوست داشتند.

ایده و اجرا:

مرثا نورانی

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد