سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

سردار کوچک سپاهم یا حسین(علیه السلام) 9 (مهمانی از کربلا)

1402/4/28 23:15
نویسنده : یکی از ما
80 بازدید
اشتراک گذاری

*به نام خداوند مهربان*

الماء البارد، الماء البارد

از دور صدای الماء البارد به گوش می‌رسید 

یک نفر مشک به دست از راه رسید

مشکی که پر از آب خنک بود مجری برنامه می‌گوید صدای کیست؟ بچه‌ها می‌گویند صدای آقا پسر است 💢

مجری می‌گوید هیّا ابنی (بیا پسرم) السّلام علیکم و علیکم سلام 💢

کیف حالُک(حالت چطوره) 

انا بخیر  شکرا (من خوبم) 

مسمک(اسمت چیست؟) 

اسمی سید امیر مهدی 

مجری می‌پرسد من این انتً(اهل کجایی؟) 

انا من کربلا (من اهل کربلا هستم) 

پسر بچه انقدر دوست داشتنی هست که مجری کلمات محبت آمیز به او می‌گوید 

پسر بچه می‌گوید انا اُحبُ امام الحسین (من امام حسین علیه السلام را دوست دارم) 

مجری می‌گوید (منم همین طور) انا اُحبُ امام الحسین  و مجری برنامه می‌گوید همه بچه‌های حاضر در جمع هم خیلی خیلی امام حسین علیه السلام را دوست دارند  و همگی می‌گویند کُلُنا نُحِبُ امام الحسین علیه السلام جمیعاً🙏

و بعد مجری برنامه می‌گوید هرکسی امام حسین علیه السلام را دوست دارد یک یا حسین بگوید و بریم سراغ قسمت بعدی برنامه پرده خوانی 

مجری برنامه :

مرثانورانی 

اجرا :

سید امیر مهدی حسینی 

روز سه شنبه 27 تیر 1402 

29 ذی الحجه (شب اول محرم) 

حسینیه شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی 

ثبت گزارش و عکس :

فاطمه قاسمی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد