سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

بازی جدید جشن تکلیف

1401/7/28 13:58
نویسنده : یکی از ما
421 بازدید
اشتراک گذاری

😇توی این بازی، یه قلب مقوایی روی دیوار نصب می کنیم و با بادکنک های طوسی رنگ قلب رو پر می کنیم و روی اون بادکنک ها کارهایی که خوب نیستند مثل:بد اخلاقی، پنهان کاری از والدین، غیبت و... رو می نویسیم و به بچه ها توضیح می دهیم که این قبیل کارها، قلب مون رو سیاه و تیره می کنند و ما باید با نور و روشنایی کلام معصوم، قلب شفاف و تمیزی داشته باشیم، پس با یه شمع که نماد روشنایی هست شروع به ترکاندن بادکنک ها می کنیم و هیجان خوبی رو رو مهمان مجلس جشن تکلیف مون می کنیم. 

بازی کی محرمه؟ کی نامحرمه؟

نسخه قدیمی و نسخه جدید اون:

نسخه ی قدیمی:
آی بچه‌ها آی بچه ها  آی غنچه ها فرشته ها
گوشاتونو خوب تیز کنید، به من بگید، بلند بگید:
کی محرمه؟ کی نامحرمه
عموی من، برادر بابای من، محرمه یا نامحرمه؟
پسرخاله که اومده به مهمونی، محرمه یا نامحرمه؟
می خوام برم به بقالی تا بخرم یه سیر پنیر؟ چادر سر کنم یا نکنم؟


نسخه ی امروزی:
١) اسنپ و تپسی که میاد، حجاب کنم یا نکنم؟
٢)می خوام برا پروفایلم عکس بگیرم، حجاب کنم یا نکنم؟
٣)عکس بذارم یا نذارم؟
۴)ویدئو کالم زنگ می خوره، غریبه ای پشتِ خطه، حجاب کنم یا نکنم؟
۵)کلاس آنلاین که دارم، اسکای روم و ادُب کانکت، وب کممو باز می کنم، حجاب کنم یا نکنم ؟
۶) پیک موتوری پشتِ دره، خریدامونو آورده، حجاب کنم یا نکنم ؟
٧) مامان می خواد برا صفحش، پست جدیدی بذاره، سلفی با فیلتر بذاره یا نذاره؟
٨) می خوام برم به مهمونی،خوشگل و خوش تیپ که بشم، استوری کنم یا نکنم؟
٩) تولد و مهمونیا، با دوستا وگل دخترا، لایو  بگیرم یا نگیرم؟
شاعر و ایده پرداز نسخه جدید:سمانه عزیزی
(شاعر بدون استفاده از نامشون راضی نیستند.)

تهیه و تنظیم :مرثا نورانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد