سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

معرفی گروه

1391/12/16 13:14
نویسنده : یکی از ما
2,766 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه ها شما هم میاین با سفینه بریم جشن؟

بچه ها شما هم میاین با سفینه بریم جشن؟

«هو الرحیم»

در قرن حاضر شاهد هستیم که جنگ نرم در کشورهای اسلامی و خصوصاً در کشورعزیز ما جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده و به سرعت و با جدیت تمام و کاملاً به صورت غیر ملموس در حال پیشرفت می باشد. از جهتی نیز در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه نقطه ی اصلی هدف این جنگ کودکان این سرزمین پهناور و متمدن می باشند چرا که آسان ترین زبان در دنیا، زبان کودکی است و دشمنان ما با ظرافت تمام در دل های کودکان ما نفوذ می کنند. زبان کودکی بازی است و هر اسباب بازی که امروز در دست فرزندان ما باشد قطعاً سازنده ی فردای اوست. متأسفانه امروز اکثر اسباب بازی ها، بازی های رایانه ای، کارتون ها، نقاشی ها، و هر آنچه مورد نیاز کودکان ماست الگو و اسطوره ای غربی و پوچ دارد. آن ها با ساختن قهرمان های گوناگون در کارتون هایشان برای کودکان ما قهرمان سازی و الگو سازی می کنند و این بدترین غفلتی است که ما آگاهانه یا ناآگاهانه در حق وطن عزیزمان می کنیم .الگوهایی که در دنیای کودکانه ی آن ها اسطوره می شوند و جائی در ذهن آ نها باز می کنند تا آنجا که در بزرگسالی با زمینه ی فکری القا شده و بی خبر از وجود اسطوره های اصیل و ملی دینی خود سعی می کنند خود را هر چه بیشتر به الگوهای دوران کودکی نزدیک سازند و در زندگی به کار برند.

بزرگترین سؤال در ذهن ما این است که مگر در فرهنگ شیعی و ایرانی اسلامی مان الگو و اسطوره هایی برای کودکانمان یافت نمی شود که ما همچنان در پی الگوهای غرب حرکت می کنیم؟

گروه «سفینه»، برگزاری جشن های مذهبی ویژه ی کودکان همانند عید مهدی به مناسبت تولد حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف)، امام رئوف به مناسبت تولد امام رضا (علیه السلام)، جشن تکلیف هایی ویژه دختران، همایش قاصدک به مناسبت ایام سوگواری ریحانة الحسین (حضرت رقیه )و ....... رادر کارنامه ی درخشان خود دارد.این گروه آمادگی برگزاری تمامی جشن های دینی وملی ، مراسم بزرگداشت ایام سوگواری ائمه اطهار، نمایش خلاق در موضوعات متفاوت و... ویژه کودکان را داراست.

به امید روزی که تمامی اسطوره های کودکان این سرزمین شیعی ایرانی اسلامی به شکلی ملموس برای کودکانمان شناخته شده و دارای هویتی عمیق باشند.انشاء الله

«با تشکر گروه سفینه»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام
23 بهمن 91 22:51
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد