سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

باب الحوائج کوچولو 1 (شعرکودکانه)

1398/12/15 7:09
نویسنده : یکی از ما
2,734 بازدید
اشتراک گذاری

صوت شعر زیر را از اینجا دانلود کنید.

http://uplod.ir/d7avf7pal2g9/ali_asghar_1.mp3.htm

(یکی از ویژگی های خوب این شعر،این هست که بچه ها می توانند قسمت « روز تولد من »و «من علی اصغرم» رو تکرار کنند و منفعل نباشند و به صورت فعالانه مشارکت داشته باشند.

خود این قضیه، شور و نشاط خاصی رو ایجاد می کنه،آزمایش کنید!)

روز تولد من (2) ، بابا حسین (علیه السلام) خوشحاله
من علی اصغرم  و (2) مادر من ربابه


روز تولد من (2) ، عمو عباس(علیه السلام) می خنده
من علی اصغرم  و (2) او به من دل می بنده


روز تولد من (2) ، عمه زینب (سلام الله علیها) شادانه
من علی اصغرم  و (2) او رازم رو می دانه


روز تولد من (2) ، خدا به من می نازه
من علی اصغرم  و (2) دستان من کارسازه


گره گشایی می کنم با دو دست کوچکم
همه عالم می دونن من باب الحوائجم (2)


شاعر و تهیه و تنظیم: ساجده طالبی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد