سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

کودکانه مدافع حرمت هستم عمه زینب (١٩) (نمایش پرستار کیه؟)

1402/8/24 16:11
نویسنده : یکی از ما
322 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا
نمایش کوتاه و جذاب

"پرستار کیه؟ "
🌸سفینه خلاق که از فضا آمده بود(عروسک مخصوص بنیاد سفینه) ، چند سال پیش متوجه شد که روز تولد خانم حضرت زینب، روز پرستار هم هست ولی او نمیدونست پرستار کیه؟ به خاطر همین رفت و از آسمون پرسید: پرستار کیه؟ 

🌸آسمون جواب داد :"پرستار کسی هست که دلش از من وسیع تر و بزرگتره" 
سفینه خلاق رفت و از کوه پرسید. 
کوه جواب داد:" پرستار کسی است که از من مقاوم تر و محکم تره." 

سفینه خلاق رفت جلوی آینه و گفت:" آینه تو من بگو، پرستار کیه؟" 
🌸آیینه جواب داد:" کسی که از من پاک تره"

 و بعد رفت سراغ آب و از آب پرسید:"تو بگو پرستار کیه؟" آب جواب داد:" کسی که از من زلال تره. "
سفینه خلاق رفت کنار یه مادر و دختر، از مادر دختر پرسید:" شما میدونید پرستار کیه؟ مادر با مهربونی گفت:" پرستار کسی هست که یه وقتایی حتی از مادر مهربون تر میشه، مادر ادامه داد پیامبر مون فرمودند پرستار کسی هست که وقتی یک شب از بیماری، پرستاری میکنه در کنار حضرت ابراهیم از نظر جایگاه قرار می گیرد:

.

🌸مادر دختر کوچولو ادامه داد من علاوه بر اینکه مادر دخترم هستم پرستار هم هستم. سفینه خلاق با خوشحالی گفت: "پرستار از نظر خود شما چه کسیه؟" 

مادر جواب داد:" پرستار خادم خداست."
نویسنده:مرثا نورانی

٩ آذر ١۴٠١ 

۵ جمادی الاول ١۴۴۴

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد