سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

هماهنگی برگزاری جشن تکلیف

1394/1/29 16:54
نویسنده : یکی از ما
2,877 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمکهر وقت یه مامان مهربونی برای جشن تکلیف با ما تماس می گیره نکاتی رو باید با هم هماهنگ کنیم، تصمیم  گرفتم این نکات رو توی این پست بگذارم تا مدون تر بشه  و کار هماهنگی راحت بشه و اما نکات:

چشمک1- لطفا زود به ما خبر بدهید تا خدای نکرده  ما شرمنده ی شما نشویم.

چشمک2- هر ساعتی  که مد نظر تون هست برای اجرای برنامه، یک ساعت زودتر مهمانانتون رو دعوت کنید تا هم ،همه تشریف آورده باشند و هم به کارهای شخصی شون رسیده باشند و پذیرایی اولیه رو شده باشند.

آرام3- سوگند نامه ی  جشن عبادت رو پرینت بگیرید و با سلیقه خودتون تزیین  کنید و دختر گلتون خواندن اون رو تمرین کرده باشه که توی جمع دوستانش به قشنگی اجرا کنه.

چشمک4-اگه دوست داشتید بد نیست یادگاری به مهمون های گلتون بدهید که خاطره ی جشن خدایی شدن شما رو همیشه با خودشون داشته باشند؛پیشنهاد ما هم،سجاده های سایز کوچک هویه کاری است که در پست های قبلی عکس های اون رو براتون گذاشتیم.

آرام5- راستی،میکروفن در اختیار دارید؟

چشمک6- لطفا، توی عکس ها و فیلم های یادگاری تون، اعضای گروه ما نباشند( به خاطر بحث حجاب) پیشاپیش از همکاری تون سپاس گزارم.

آرام7-برای مراسم تاج بندگی گذاری، خوبه که شیئی  نماد تاج بندگی قرار بگیره حالا می شه تل به همراه تور باشه یا تاج گل باشه یا همون چادر دختر خانومتون باشه که به سلیقه ی شما؛ مادر عزیز بر می گرده ولی تجربه نشون داده تاج گل،پیشنهاد مطلوبی است.

آرام8- تهیه ی گل پر پر از گل فروشی ها و قرار دادن در یخچال، این گل ها در عین حال ارزون بودن،جلوه ی خوبی به مراسم تاج بندگی ما می دهند.

چشمک9-دو تا از دوستان دخترتون که نقش فرشته های رقیب و عتید رو بازی می کنندخوبه که بال فرشته داشته باشند،آیا شما چنین امکانی دارید؟

چشمک10- اگه جشن عبادت شما،با یه مناسبت مذهبی هم تناسب زمانی داشته باشه،مراسم مولودی بزرگونه و کودکانه هم برگزار می شه.

تهیه و تنظیم:مرثا نورانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه - مامان محمدسجاد
8 اردیبهشت 94 12:40
مجددا ببخشید ظاهرا با توجه ب این پست در اجرای برنامه هاتون در منازل مشکلی ندارید ، پس می تونم خواهش کنم شماره تلفنتون رو جهت هماهنگی بفرمایید؟
یکی از ما
پاسخ
سلام،دوست خوب سفینه ما همون طور که فرمودید اگه خیالمون راحت باشه،برای اجرای در منزل هیچ مشکلی نداریم.می تونیم ان شا الله در خدمتتون باشیم. لطفا در قسمت خصوصی شماره موبایل بگذارید در اسرع وقت حتما با شما دوست عزیز تماس می گیریم. التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد