سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

بازی اندرویدی«اتحدوا»

1393/10/28 10:43
نویسنده : یکی از ما
2,624 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشتهامان از تقدیر و  قسمت!

گریهخیلی وقته که توی ذهنم این پست رو آماده کردم ولی هر بار که میومدم تو وب بگذارم نمی شد.

سوالخیلی دلم می خواست برای پیامبرمون یه کاری بکنم اما نمی دونستم چه کاری؟

تشویقبله الان وقتشه!

چشمکایده یه بازی اندرویدی به ذهنم رسیده بود،گفتم صادقانه اون رو بگذارم تا کسانی که امکان ساختش رو دارند ان شاءالله ازش استفاده کنند.

سوالبازی تو ژانر«Happy Forest» رو دیدید؟

iPhone Screenshot 1

چشمکیه بازی جور کردنیه یعنی اشکال مختلف مثل شکلات،لوازم خونه،خرگوش،گل و...در یک صفحه مستطیل شکل که به قطعات مربع مربع تقسیم شده،قرار گرفته اند و می بایست شکل های مشابه رو ،با کمترین حرکت و در کوتاه ترین زمان ممکن به هم برسونید. بازی است که دقت،تمرکز و سرعت عمل لازم داره.

چشمکحالا من می گم: صفحه بازی رو دایره ای شکل طراحی کنیم به نشونه ی کره ی زمین و در قطعات این دایره ،مسلمانان اقصی نقاط جهان رو طراحی کنیم که بازیکن باید مسلمانان جاهای مختلف رو به هم برسونه تا امتیاز بگیره؛می شه برای این بازی ژانر دخترونه و پسرونه طراحی کرد و اسم بازی رو هم «اتحدوا» گذاشت و حتی وقتی مسلمانان به هم می رسند آوای «اتحدوا» به گوش برسه: تا تموم دنیا بدونند مسلمانان همه شون،عاشق پیامبرشون هستند تا دیگه کسی ،جرات توهین به پاک ترین  و بهترین مخلوقات خداوند رو نکنه.

بنات انمي محجبات anime_hijab_016.jpg

چشمکدوست دارم نظرتون رو،راجع به تکمیل ایده ام بدونم،اگر کسانی رو می شناسید که در طراحی بازی های رایانه ای فعالیت می کنند این ایده رو باهاشون مطرح کنید.ممنونم

ایده پرداز:مرثا نورانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

walfajr
28 دی 93 11:05
درموردش بیشتر توضیح میدادید همینجا
پسان2
28 دی 93 19:13
سلام خدا قوت خدا به فکر و قوتتون برکت بده حالا چرا اندروید باشد؟ میشه یه سری کارت تعبیه شه که توش عکسهای مختلف اسلامی باشه مثلا زن با حجاب، مرد با عبا و ریش و سیبیل، نماز جماعت و ... یه سری عکسم برای دشمنان اسلام باشه مثلا پرچم اسرائیل، تفنگ، بی حجابی و ... بعد این کارت ها به پشت باشه و عکسش معلوم نباشه. بعد بچه اگر 3 تا عکس اسلامی رو تونست پشت سر هم پیدا کنه، اون عکسا پشت و رو می مونن یعنی عکسا به رو می شن . اگر اولین کارت ضد اسلام بود، یاید برش گردونه از اول یک کارت دیگه برداره. اگر اولی یا اولی و دومی اسلامی و بعدیش ضد اسلامی بود، کارت ضد اسلامی حذف شه از کل کارتها...
یکی از ما
پاسخ
سلام دوست خوبمون از پیشنهادتون ممنونم. به شما هم سر زدم و استفاده کردم،التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد