سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

سرباز کوچک وطنم(7)(شعر :گرامی داشت هفته دفاع مقدس)

1402/7/5 7:40
نویسنده : یکی از ما
9,268 بازدید
اشتراک گذاری

"سوغاتی تو"

 اصلا چرا رفتی بجنگی؟                    اصلا چرا ما را نبردی؟

من بچه ی خوبی نبودم                    مامان و زهرا را نبردی؟

 

 گفتی: "تو مرد خانه هستی"            رفتی که با دشمن بجنگی

من مرد این خانه قبول است             اما چه مرد بی تفنگی

یک شب اگر دشمن بیاید                 این جا میان خانه ی ما

من هستم و یک دست خالی           من هستم و مامان و زهرا

 

لطفی کن و از جبهه بفرست             نارنجکی،مینی،تفنگی

من هم به جایش قول،باشد           یک مرد هستم مرد جنگی

 

چشم انتظارم تا بیاید                     سوغاتی ام،شرمنده ی تو

قربان بابای عزیزم                           کوچکترین رزمنده ی تو!

شاعر:   "فائزه رسکتی"

تهیه و تنظیم: ساجده طالبی

منبع: http://d-aseman.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد