سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

بلی ولکن لیطمئن قلبی.

1392/4/25 7:27
نویسنده : یکی از ما
2,458 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه خدا

داشتم  با خودم  مرور می کردم که امروزه،خیلی ها دنبال پرستیژ، با کلاسی ،دکتری و...هستند.یک چیزی ته دلم می گفت:«نکنه از قافله عقب بمانی!»متفکر

توی این گیر و دارها بودم که ظاهراً، اتفاقی این حدیث ها رو به رویم بودند:(برایم پیامک شده بودند.)

(امام جعفر صادق (ع) فرمودند، که پیامبر (ص) فرمودند:

...هر چیزی اساسی دارد و اساس دین اسلام، حب و دوستی ما اهل بیت است.قلب

پیامبر (ص) فرمودند:

فرزندانتان  را با محبت خاندان من و محبت قرآن، تربیت کنید.(میزان الحکمه)

چنین تربیتی، برای  فرزندان مصونیت می آورد. دل های شیفته اهل بیت (علیهم السلام)، کمتر در معرض فساد اخلاقی  و بی هویتی  و خود باختگی  در برابر فرهنگ بیگانه  و وسوسه ها ی شیطانی  و انحرافات قرار می گیرند.

گوهر محبت اهل بیت (علیهم السلام) بسیار نفیس و قیمتی است.)

برای من این احادیث، اتفاقی نبودند و گویا الهام شده بودند.

مطمئنم، مطمئنم که بهترین و درست ترین مسیر را انتخاب کرده ام و اگر، هر آدمی روی زمین یک رسالتی داشته باشد، قطعاً رسالت من هم، همین جاست.

تهیه و تنظیم: مرثا نورانی

ارتباط با خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد