سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

شعر کودکانه هفته معلم برای بچه های مهد

1402/2/10 11:57
نویسنده : یکی از ما
20,032 بازدید
اشتراک گذاری

  

مربی

خانم مربی من

با من چه مهربونه

نگاه مهربونش

مثل مامان می مونه

چقدر دو سش دارم من

دلم می خواد بدونه

هر روز تو کودکستان

کنار من بمونه

 مثل یه باغه

هر کودکستان

روییده در آن

گلهای خندان

مینا و مریم

نسرین و سوسن

زنبق و نرگس

لاله و لادن

یه خار اخمو

تو باغ ما نیست

چون باغبونش

خانم مربی است

تهیه وتنظیم :رضوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرجس
21 فروردین 94 20:03
خیلی دوست دارم دبستانم محل برگزاری این جشن باشه
یکی از ما
پاسخ
سلام و عرض ادب و احترام خوشحال می شیم در خدمتتون باشیم لطف می کنید اگه توی یه نظر خصوصی شماره تماستون رو بگذارید که بتونیم با هم در تماس باشیم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد