سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

شاعر کوچولو

1391/12/6 21:02
نویسنده : یکی از ما
4,958 بازدید
اشتراک گذاری

خالصانه

کل اینترنتو گشتیم بلکه حداقل یک شعر کودکانه در مورد امام حسن عسکری پیدا کنیم. دریغ از حتی یک شعر. این شد که سید علی خودش دست به کار شد و با مطالعه منابع معتبر، یک شعر سرود. انشاء الله که صله اش را بگیرد سید کوچک شاعر من!

( لطفا با ریتم خوانده شود چون بیشتر شبیه ترانه شده این شعر پسرمان!)

من حسن عسکریم              من حسن عسکریم

همیشه، همیشه                به یاد تو می مونم

من مهربونم                       من مهربونم

امامتونم                            امامتونم

اسم بابام علیه، علیه            معروف به نقیه، نقیه

پدر من امامتونه                   نوه ی پیامبرتونه

اسم مامانم                      حدیث بود، حدیث بود

مثل سوسن پاک بود           پاک بود

برای همین لقبش،              سوسن بود، سوسن بود

شاعر: سید محمد علی بهشتی نژاد

، ٨ساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد