سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

ایده ای برای گروه بندی کودکان

1399/10/2 5:56
نویسنده : یکی از ما
6,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی امروز با یه ایده ی جالب واسه مربی ها در خدمتتون هستیم.

عروسک های پنبه ای کوچک برای گروهبندی بچه ها مناسبند . در این پست از سایت نازک شما با ایده ی ساخت عروسک های کوچک کاجی شکل برای گروهبندی بچه ها در یک گروه و متمایز ساختن آن ها در مقابل دیگر دوستانشان در گروه های کوچک آشنا می شوید . روش کار بسیار ساده است . این عروسک پنبه ای را به سینه ی بچه ها سنجاق کنید .

به تعداد گروه هایی که قصد تشکیل دادن آن ها را دارید پارچه های مخصوص عروسک سازی یا پارچه های ضخیم معمولی تهیه کنید . علاوه بر پارچه شما به پنبه و نخ های رنگی هم نیاز دارید .

ابتدا الگوی درخت کاج را روی لایه های مخصوص بکشید . دو لایه روی هم بگذارید .

با قیچی دالبری طرح کشیده شده را برش بزنید طوری که دو لایه کار روی هم قرار گرفته است .

تنه ی پایینی درخت کاج را هم از پارچه قهوه ای ببرید . حالا با نخ رنگ مخالف کار لابه لای دندانه ها را دوخت کنید . به انتهای کار که رسیدید پنبه ها را با انگشت در داخل عروسک بگذارید و مرحله ی اخر دوخت را اجرا کنید . یادتان نرود که تهی درخت کاج را در همان مراحل اول بین دو لایه از پارچه بگذارید و دوخت کنید .

به این ترتیب شما چند عروسک خوشگل کاج برای گروهبندی بچه ها در کلاس درس یا مهدکودک ها و هنگام بازی های تیمی دارید . با یک سنجاق قفلی کوچک این کاج ها را به سینه ی بچه ها وصل کنید تا اعضای همگروه همدیگر را بهتر تشخیص دهند و بشناسند .

امیدوارم بتونید از این مطلب به خوبی استفاده کنید. حتی می تونید این کاردستی قشنگ رو با همکاری خود بچه ها هم بسازید تا اون ها هم در کنار شما لذت ببرند.

تهیه و تنظیم :ساجده طالبی

 منبع: http://nazak.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد