سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

پرندگان خوشحال!

1393/6/19 21:10
نویسنده : یکی از ما
3,258 بازدید
اشتراک گذاری

در بازي پرندگان عصباني، بازيكنان از يك قلاب‌سنگ براي پرتاب كردن پرندگان به سمت خوك‌هايي كه تخم‌هاي آنان را دزديده‌اند استفاده مي‌كنند. در نتيجه تمام خوك‌ها به خون‌خواهي تجاوزي كه كرده‌اند كشته مي‌شوند.

چشمکدر نسخه ايراني اين بازي، خوك‌ها درون ستاره داود قرار گرفته‌اند، به طوري كه با عمليات‌هاي انتحاري خودشان را به آنان مي‌كوبند. براي كامل شدن تصوير، ايرانيان از پرچم اسرائيل نيز استفاده كرده‌اند.

 

 

تشویقنسخه ايراني و ضد اسرائيلي اپليكيشن پرطرفدار پرندگان خشمگين در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامی با نام پرندگان خوشحال اجرا شد. این بازی در روزنامه اسرائیلی جروزالم پست  بازتاب داشته است.

تشویقسال‌هاست كه هنر بازي‌نويسي و نرم‌افزارسازي به عنوان يكي از ابزارهاي مهم جنگ رواني در جهان شناخته شده است. هرچند كه كشور ما قدري دير به سمت اين صنعت كارآمد روي آورده است اما گاهي يك اقدام ساده و در عين حال هوشمندانه مي‌تواند دشمنان اسلام را خشمگين كند.

تشویقدر دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی  غرفه عمو روحانی توسط گروه شکوفه های آسمانی و گروه فرهنگی تبلیغی راشدون برنامه های شادی را برای کودکان اجرا کردند. در این غرفه علاوه بر اجرای جنگ شادی ،مسابقه و بازی هم اجرا می شود.

تشویقجروزالم پست در گزارشي نسبت به يكي از بازي‌هايي كه در اين نمايشگاه رونمايي شده واكنش نشان داده است:

تشویقايران در اين هفته بُعد فرهنگي جديدي از حالت ضد اسرئيلي قديمي خود را رونمايي كرد كه در آن اسرائيل را به خوك‌هاي بازي پرندگان عصباني تشبيه كرده كه تخم‌هاي پرندگان را مي‌دزند.

تشویقعموم ايرانيان مي‌توانند اين بازي را در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال كه اين هفته در تهران به روي مردم باز شد ببينند.

تشویقدر بازي پرندگان عصباني، بازيكنان از يك قلاب‌سنگ براي پرتاب كردن پرندگان به سمت خوك‌هايي كه تخم‌هاي آنان را دزديده‌اند استفاده مي‌كنند. در نتيجه تمام خوك‌ها به خون‌خواهي تجاوزي كه كرده‌اند كشته مي‌شوند.

تشویقدر نسخه ايراني اين بازي، خوك‌ها درون ستاره داود قرار گرفته‌اند، به طوري كه با عمليات‌هاي انتحاري خودشان را به آنان مي‌كوبند. براي كامل شدن تصوير، ايرانيان از پرچم اسرائيل نيز استفاده كرده‌اند.

 

تصویری از سایت روزنامه

منبع:سایت عمو روحانی،تهیه و تنظیم:مرثا نورانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمن گل
19 شهریور 93 23:21
خدا اجرتون بده مامان سید با پستای خوب و عالیتون
یکی از ما
پاسخ
عزیزم چه قدر دلم برات تنگ شده گلم ان شا الله زودی همدیگه رو ببینیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد