سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

سوگندنامه ی جشن تکلیف

1393/5/1 15:44
نویسنده : یکی از ما
14,281 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای خدای بزرگ!

دراین لحظه ی باشکوه و به یادماندنی با تو پیمان می بندم ، که همیشه   به فرمانت عمل کنم ، و در راه نورانی تو قدم بردارم.

ای خدای مهربانم!

  تورا سپاس می گویم ، که دعوتم کردی وبا تو پیمان می بندم که بنده ی خوبی برایت باشم.

 

بارالها!

 به من سلامتی و پاکی داد ی، پس با تو پیمان می بندم که خودم را به نیکی ها نزدیک کنم.

 

الهی! 

به من پدر و مادر با ایمان عطا کردی ، با تو پیمان می بندم همیشه قدردان آنها باشم.

 

 

مهربانم!

دراین لحظه ی مقدس با تو پیمان می بندم که تنها به راه تو بروم.

 

اله من!

با تو عهد می بندم  از این پس در صدف حجاب، مروارید وجودم را از نگاه نا اهلان و نا محرمان بپوشانم.

 

معبودم!

اکنون که به سن تکلیف رسیده ام ، خوشحالم و با تو پیمان می بندم نمازهایم را خوانده و واجبات دینم را انجام دهم .

پس تو هم من را در راه بندگی ات یاری رسان.

دوستت دارم خدای مهربانم

الهم صل علی محمد و آل محمد                                 

 

منبع: وبلاگ پر پرواز

گردآوری: سمانه پورگل افشان                 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد