سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

چه جوری فرزندم را در شب های قدر سرگرم کنم؟

1393/4/26 16:54
نویسنده : یکی از ما
2,999 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیروز عصر کلی ذهنم مشغول بود، شب که می رویم احیا، چه کاری انجام بدهم که هم به بچه ام خوش بگذرد و هم سرو صدایی نکند که مزاحم بقیه بشویم و قاعدتا مدیون!

آمدم سراغ اینترنت و جستجو،اما نتیجه مطلوبی نداشت.نزدیک رفتن بود و باید فکری می کردم.

و اما چیز هایی که به ذهنم رسید و گفتم شاید به کار مادر های دیگر هم بیاید:

1-سه تا لیوان برداشتم و یک کمی پسته.تجربه ام این را نشان می داد که هر وقت وسیله و اسباب بازی برای بچه ی خودم میاورم حداقل یکی دوتا بچه ی دیگر هم جمع می شوند.قرار شده بود همه مشغول خواندن سوره قدر بشویم و هر وقت یک بار سوره را تلاوت کردیم یک عدد پسته داخل لیوانمان بیندازیم:این جوری هم مادر و هم بچه عبادت خود را کرده اند و هم سر و صدا نکرده اند و هم به خاطر حس رقابت و مسابقه و جایزه(شکلات آورده بودم) کشش و جذابیت کافی را هم دارد.

2-دو تا فرفره برداشتم. بچه ها فرفره ها را می چرخاندند و صلوات می فرستادند.صاحب فرفره ای که تا پایان فرستادن صلوات می چرخید برنده می شد!

3- کتاب-پازل جدیدی برایش بابایی خریده بود(پسرم عاشق کتاب-پازل است؛کتابی که درهر صفحه آن یک پازل مرتبط با صفحات قبل وجود دارد.) و من دائم جلد کتاب را به او نشان می دادم و می گفتم این را توی شب قدر بهت می دهم و الان نمی توانی به آن دست بزنی و دائم از کتاب-پازل تعریف می کردم و آن را منتظر نگه می داشتم تا به آن کتاب-پازل برسد.شما می توانید این کار را با اسباب بازی یا کتاب یا هر چیز دیگری که مورد علاقه فرزند شماست انجام بدهید.

4-از خوراکی های مورد علاقه،جذاب و ترجیحا سالم هم دریغ نکنید.

شما چه ایده هایی به ذهنتان میرسد لطفا ما را هم راهنمایی کنید؛منتظریم!

ایده پرداز،تهیه و تنظیم:مرثانورانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
27 تیر 93 13:43
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مهدی شریفی
26 تیر 94 3:43
سلام فعالیتهای فرهنگی ان مجموعه قابل ستایش است و جای تقدیر دارد ـ من بااین سایت تازه اشنا شدم و انرا برای فرزندم بسبار عالی میدانم ـ جادارد اززحمات همه فعالان و دوستداران اسلام عزیز که هنرمندانه به ترویج فرهنگ اهل بیت میپردازند تشکر نمایم ـ درضمن باتوجه به ارتباطی که بارادیو وتلویزیون وجود دارد میتوان به معرفی ان مجموعه به همگان اقدام نمود ـ موفق و سربلند باشید ـ
یکی از ما
پاسخ
با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار هر چه در این مجموعه مشاهده می فرمایید لطف خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام است و فعالان این مجموعه تنها خدمتگزار هستند. ممنون از حسن سلیقه و انتخاب شما و همچنین سپاسگزار از محبت جنابعالی. بنیاد تخصصی کودک و ولایت سفینه از پیشنهاد خوب شما استقبال می کند و بابت این قبول زحمتی که نمودید تشکر می کند. اگر صلاح می دونید لطفا شماره ی خودتون رو در خصوصی قرار بدید تا بتونیم با هم در ارتباط باشیم. و من الله توفیق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد