سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

پیام شادمانی 4 (گزارش کلاس شیرین تر از عسل (آیه ی بسم الله الرحمن الرحیم ))گروه گل نرگس

1398/11/1 15:07
نویسنده : یکی از ما
682 بازدید
اشتراک گذاری

《بسم الله الرحمن الرحیم》

با خودم قرار گذاشتم کلاس رو همیشه اینطوری شروع کنم تا در پایان دوره این عبارات در ذهن بچه ها نهادینه بشه.

به نام خداوند رنگین کمان

خداوند بخشنده ی مهربان

خداوند سنجاقک رنگ رنگ

خداوند پروانه های قشنگ و بعد.....

سلام چه خوب و زیباست

 غنچه روی لب هاست

 به هر کسی می رسیم  

کلام اول ماست

حالا با هم بچه ها

  بلند بگیم یک صدا  سلام سلام سلام

بعد از سلام و احوال پرسی  آقا سجاد داشت برای خودش قدم می زد و حسابی توی فکر بود که رسید به طوطی جان اما متوجه حضورش نشد. طوطی جان به سجاد سلام کرد و از او پرسید چرا اینقدر توی فکر هستی؟ سجاد به طوطی گفت : دارم به حرف های دیشب پدر بزرگم فکر می کنم. طوطی جان پرسید مگه پدر بزرگ، دیشب چی گفته؟

سجاد گفت: پدر بزرگ به من گفت بهتره که همیشه وقتی می خوایم کاری رو انجام بدیم، اون کار رو با نام و یاد خدا شروع کنیم. من پرسیدم یعنی چی؟ پدر بزرگ گفت یعنی اینکه بگیم : «بسم الله الرحمن الرحیم» و بعد یه شعر قشنگ هم واسم خوند.

طوطی جان گفت : آخ جون شعر، من شعر دوست دارم، بخون بخون . و سجاد خوند: کارهای ما شروع می شه با نام خدا جون همیشه به ما می ده هر چی بخواییم مهربونیش کم نمی شه .

و بازی بچه ها شروع شد و در تمام مدت زمانی که بچه ها بازی می کردند، آیه ی مربوطه و شعرش برای بچه ها خونده می شد.

بازی های این جلسه جزء بازی های حرکتی محسوب می شوند.

توی بازی اول قرار بود بچه ها توپ هاشون رو بچسبونن به چسب و این کار برای بچه ها  خیلی هیجان انگیزه.😊

 

بازی اول : تمرکزی _ هماهنگی چشم و دست

 توی این بازی، بچه ها باید سعی می کردن بین چشم و دستشون هماهگنی برقرار کنن و همچنین تمرکز کنن که توپ شون از توی سوراخ ها بیرون بیفته.

 بازی دوم 

توی این بازی قرار بود بچه ها تمرکز کنن و توپ هاشون رو باتوجه به رنگی که مربی می گه یه جوری بچینن روی مسیرها که از خط بیرون نزنه. بچه ها توی این بازی با مفهوم رو آشنا می شوند.😉

 بازی سوم 

توی این بازی قرار بود بچه ها تمرکز کنن و توپ هاشون رو با توجه به رنگ هایی که مربی می گه داخل  شکل های هندسی که مربی تعیین می کنه جوری بچینن که از خط بیرون نزنه. بچه ها با رنگ ها،اشکال هندسی و مفهوم داخل آشنا شدند.😉

طولی نکشید که تصمیم گرفتن به جای توپ ها خودشون توی اشکال هندسی بشینن.

بازی چهارم

قرار شد در حین تعامل کردن با هم 😂 توپی که خودشون با چسب های کنده شده از روی زمین درست کرده بودن رو دست به دست کنن.

مربی: ساجده طالبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد