سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

قاصدک خوش خبر،اومد ربیع الاول ۳۰ (گزارش از نمایش خونه کی از همه محکم تره!)

1402/7/7 17:25
نویسنده : یکی از ما
4,897 بازدید
اشتراک گذاری

پیش دبستانی مهدا

تشویقچه قدر زیبا بود وقتی بلا فاصله بعد از جشن، دختر کوچولویی را دیدم که غار زیبایی کشیده بود و با نگاه کودکانه خودش، داشت نمایش را باز آفرینی می کرد!

صحنه نمایش

تشویقمن هر وقت به خانه کودک آفرینش سر می زنم  کلی انرژی مثبت می گیرم.روز قبل از اولین اجرای نمایش برای آماده سازی فضا به خانه کودک آفرینش رفته بودم.

دختر کوچولویی بدو بدو به سمت من آمد و سلام و احوال پرسی کرد، من هم بعد از گرم گرفتن با آن خانم کوچولو گفتم:«منو از کجا می شناسی؟»

جواب داد:« خودت با دوستات اومدی اینجا و برای ما خیمه عمو عباس (ع) و  امام حسین (ع)رو درست کردین و کلی با ما بازی کردین!»

در حالی که اشک گوشه چشمم را پاک می کردم، زیر لب خدا را شکر کردم!

نمایش

هوراسالن نمایش یه جورایی شده بود آتلیه عکس کودک!

لاک پشت

بچه ها

بچه ها

تار عنکبوت

خود سالن

بچه ها

علیرضا

بچه ها

کلیپ

جنگل

بچه هادسته جمعی

سفینه

پلیسعمو جغد

کودک

کبوتر

عنکبوتکودک

دسته جمعیتهیه و تنظیم: مرثا نورانی

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد