سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

کلاس شیرین تر از عسل (آیه ی "ولا تنازعوا")

1396/7/27 20:09
نویسنده : یکی از ما
2,442 بازدید
اشتراک گذاری

 

تشویقبرای سرگرم آموزی(Edutainment)،نیازی نیست که وسایل گران قیمت داشته باشید؛ با کمی خلاقیت هم بچه ها رو سرگرم خواهید کرد و هم آموزش های لازم به آن ها خواهید داد؛

تشویقدر این جلسه با جوجه تیغی که روی یونولیت(ظرف غذاهای یکبار مصرف) کشیده بودم،داستان جوجه تیغی که با حیوانات جنگل،خوش اخلاق نبود و به آن ها تیغ می انداخت و دعوا می کرد تا این که دیگر هیچ حیوانی با او دوست نبود و تصمیم گرفت دیگر دعوا نکند و با دیگران با مهربانی رفتار کند و به آن ها سیب بدهد،را تعریف کردم.

هیپنوتیزمسپس،بچه ها در حینی که آیه ی "ولا تنازعوا" رو به همراه شعر اون زمزمه می کردند تیغ های جوجه تیغی(خلال دندان) رو در جاهای مشخص شده قرار می دادند. در این بازی،تقویت هماهنگی چشم و دست و تقویت عضلات ریز انگشتان و تقویت تمرکز رو خواهیم داشت.

اگر با همه، به خصوص برادر و خواهر کوچک تر خود مهربان باشیم و دعوا نکنیم،دنیایی رنگارنگ و زیبا خواهیم داشت به رنگارنگی، این دایره های رنگی!

هیپنوتیزمتغییر زاویه دید،دنیای همه رو عوض خواهد کرد،حتی بچه ها؛ بچه ها با ترکیب رنگ ها هم آشنا شدند.

حالا،برای این تغییر،نیاز به تمرین مهارت حل مساله است؛ بچه ها بازی های متفاوتی رو انجام دادند از جمله ؛ درب تعداد زیادی ماژیک(خشک شده) رو که قاطی شده بود با توجه به رنگ اون ها،سر ماژیک اصلی گذاشتند.

مربی: مرثا نورانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد