سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

کوچولو بیا یارآقا باشیم 41 (دل نوشته؛آیا واقعا منتظرم؟؟)

1402/11/30 15:06
نویسنده : یکی از ما
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندمردم،در زبان عامیانه می گویند:"پا به ماه".

سوالهر روز که از خواب بیدار می شوم می گویم:"شاید پسرم امروز به دنیا بیاید." تمامی کارها را با سرعت انجام می دهم؛ گردگیری می کنم،لباس ها را می شویم،یخچال را بررسی می کنم ببینم چه چیزی تمام شده،مطالب سایت را به روز رسانی می کنم،کیفم را چک می کنم تا تمامی مدارک بیمارستان داخل آن باشد و...

از خود می پرسم این گونه که منتظر دنیا آمدن فرزندم هستم،منتظر آمدن "مهدی زهرا" هستم؟؟

سوالآیا هر روز که از خواب بیدار می شوم می گویم:شاید امروز،روز ظهور منجی بشریت باشد؟؟

آیا تجهیزاتم کامل است؟ آیا خانه ی دلم، خانه تکانی شده؟

حال از خودم میپرسم:"آیا واقعا من،منتظر امام زمانم(عج) هستم؟؟"

مرثا نورانی

نیمه شعبان 1396

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد