سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

کوچولو بیا یارآقا باشیم 37 ( مسابقه نقاشی با موضوع: من امام زمانم(عج) را دوست دارم.)

1402/11/30 14:00
نویسنده : یکی از ما
15,096 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندچه قدر برایم جالب بود؛ تمامی بچه ها بدون استثناء،برای نقاشی امام زمان(عج) از رنگ سبز و زرد استفاده کردند و نه رنگ دیگه ای!

فرشتههمزاد پنداری بچه ها با امامشون هم برام جالب بود،دخترها امام رو در قالب خانوم نقاشی کرده بودند،بچه های لاغر،امام زمان(عج) رو فوق العاده لاغر طراحی کرده بودند و...

تهیه و تنظیم: مرثا نورانی.

پسندها (1)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
2 اردیبهشت 98 9:11
چه نقاشی های خوشگلی 
ستایش میرزایی
12 فروردین 00 12:01
سلام من دوست دارم امام زمانمون بیادتابتونم چهرشونوببینم ونقاشی شونوبکشم .ستایش میرزایی ۸ساله ازشهرری هستم
یکی از ما
پاسخ
سلام عزیزم ان شاء الله 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد