سفینه

برگزار کننده ی تخصصی جشن ها و انواع مراسمات مذهبی ویژه کودکان

غدیرانه 4 (نمایش نخل های برکه غدیر)

1402/4/10 12:41
نویسنده : یکی از ما
7,919 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقیه جشن باشکوه،مخصوص خود خود بچه ها!تشویق

 تشویقدیدن نمایش نخل های برکه ی غدیر ، کار« گروه ریحان»،لذت بخش بود.تشویق

این که هر بچه ای،قیف مخصوص خودش رو داشت و می تونست پذیرایی از جشنتشویق

رو ،خودش انتخاب کنه،کار قشنگی بود،حس می کردی عزت نفس کودک و شخصیت دادن

به او،به طرز ویژه ای مورد توجه قرار گرفته.تشویق

محبتگلدان غدیر:محبت

هدیه فرهنگی این جشن ،به بچه ها!

محبتبچه ها روی سن،وقتی مجری، شعر زیر رو می خواند، بالا و پایین می پریدند.محبت
«شعر جشن عید غدیر»
سلام من برشما
ای بچه ها ,نوگلا
سلام به تو ای عزیز
که خوشگلی و تمییز
سلام سلام بچه ها
چطوره حال شما
سلام دهیم به همه 
با خوشحالی و خنده

عصرونه ؛الویه،جای همه خالی!چشمک

جشنبسته های پف فیل با تزیین عید غدیر.

محبت«شعر جشن عید غدیر»محبت
سلام من برشما
ای بچه ها ,نوگلا
سلام به تو ای عزیز
که خوشگلی و تمییز
سلام سلام بچه ها
چطوره حال شما
سلام دهیم به همه 
با خوشحالی و خنده
جشنجشنجشن
من جشنم و من جشنم
شادی با خود میارم
لبا رو خندون کنم
شیرینی و هدیه دارم
جشنجشنجشن
دست بزنید بچه ها
   تو جشن امروز ما
جشن عید غدیره    امام علی امیره
پیامبر پیش همه  
  دستش بالا گرفته
گفته شده او  ولی   
  جانشین من علی
هر کی منو دوست داره  
 علی رو دوس بداره
جشنجشنجشن
هرکی علی رو دوست داشت
   خدا دوسش میداره
من بچه شیعه هستم 
عاشق مولا هستم
جشنجشنجشن
امام شده از این پس
با او دینم کامل هست
تبریک میگیم به آقا
شیعه شدیم ما حالا
جشنجشنجشن
با شادی و محبت
میدهیم دست بیعت
دینمو کامل کردم 

چشمکنمایش نخل های برکه ی غدیر،نمایشی بود که درخت ها ی کنار برکه به همراه لاک پشت

و کرکس و مادر شتر و بچه هاش،با زبانی کودکانه به روایت واقعه ی غدیر می پرداختند و

هرکدوم نماد نوع خاصی از آدم ها بودند و ...

گزارشگر:مرثا نورانی

اجرای نمایش:گروه ریحان با مدیریت خانم زهرا چمنی

مجری برنامه: سمانه عزیزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفینه می باشد